Kategorier

More information

Studiolyd Distribusjon AS

Organisasjons nr: 999 257 410
Habberstadvegen 44, 2056 Jessheim
Kontakt e-post: post@studiolyd.no
Kontakt pr telefon: 41 61 43 57

 

Produktinformasjon og pris:

Produktinformasjon

Du vil finne detaljert produktinformasjon om hver enkelt vare, samt detaljerte bilder av produktet. Vi forsøker etter beste evne å gi deg korrekt og lettfattelig produktinformasjon, men om du allikevel skulle være i tvil om noe er vi glad for å hjelpe deg pr telefon i kontortiden mellom 09:00 og 17:00 alle hverdager. Vi ønsker at du blir fornøyd med varen du kjøper hos oss, og da er det bedre med et spørsmål for mye enn et for lite.

Priser

Alle priser er i norske kroner og vises både inklusive og eksklusive merverdiavgift. Totalkostnaden for kjøpet
vil fremkomme før bestillingen og inkludere alle utgifter forbundet med kjøpet som utgifter til porto, frakt m.m.

Forbehold

Vi tar forbehold om eventuelle trykkfeil når det gjelder pris og informasjon om varer/ tjenestene på siden. Ta kontakt med oss hvis du har spørsmål. Vi ønsker å gi deg god hjelp og en vellykket handel!


Salgs- og leveringsbetingelser:

Ekspedering av ordre

Ordre som legges i nettbutikken innen klokken 14:00 på vanlige hverdager, vil vanligvis ekspeders samme dag. Ordre som er lagt etter kl 14:00 vil i de fleste tilfeller ekspederes innen påfølgende virkedag. Dersom dette ikke er mulig vil vi ta kontakt med deg på den oppgitte kontaktinformasjonen i din bestilling.

Frakt / Leveranse

Lagerførte varer sendes normalt ut klokken 15.00 hver virkedag. Ved høytid eller annet som medfører forskyvning av vareutkjøring, vil nærmeste virkedag i ettertid bli utkjøringsdag. Dersom varen ikke er på lager må bestillingstid påregnes (avhengig av den individuelle leverandør). Vi sender kun i Norge.

Alle varer blir sendt med Posten eller MyPack dersom ikke annet er avtalt/spesifisert. Tid fra varen blir sendt fra oss til den ankommer deg vil være avhengig av den generelle postgangen og hvor i landet du bor. Store kolli som overgår vekt og størrelsesbegrensningene til Posten vil bli sendt med Tollpost eller tilsvarende speditør.

Fraktkostnader og eventuelle fakturagebyr blir lagt til i kassen før du betaler.

Dersom pakker ikke blir hentet ut fra Postkontoret vil kjøper bli fakturert frakt for både sending og retur (dobbel frakt).

Bedriftspakke dør-dør leveres på døren man-fre mellom kl. 10-16. Dersom din forsendelse ønskes levert til ditt arbeidssted må du sørge for at noen kan kvittere for pakken mellom 10-16. Er du ikke tilstede i tidsrommet vil pakken leveres til nærmeste postkontor.

Videre forbeholder vi oss retten til å kansellere din bestilling eller del av denne, dersom produktet er utsolgt fra leverandør.


Betaling

Vi krever betaling for varen fra det tidspunkt den blir sendt fra oss til kunden.

Personopplysninger

Studiolyd Distribusjon AS behandler persondata ifølge Lov om Personopplysninger. Opplysninger som kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller bli koblet med andre eksterne
register.

Betalingsmåter og kortinformasjon

Du kan bestille direkte fra våre nettsider og velge betalingsmåte selv. Du har valget mellom å bestille med forhåndsfaktura pr e-post eller betale direkte med VISA eller MASTERCARD. Når du handler i Studiolyd sin nettbutikk blir betalingen behandlet av BBS / Nets, som er en sikker elektronisk betalingsløsning for Visa og MasterCard/ Eurocard. All kortinformasjon blir oppbevart i henhold til kortselskapenes regelverk.

 

Rutiner for retur av varer:

Avbestilling

Dersom du ønsker å avbestille varene, ber vi deg raskest mulig ta kontakt med oss for å avtale dette. Her foretrekker vi å bli kontaktet pr telefon 41 61 43 57, slik at kommunikasjonen er så direkte og rask som mulig.

Reklamasjon

Dersom det foreligger en mangel ved varen, må du innen rimelig tid etter at du oppdaget den, gi Studiolyd Distribusjon ASskriftlig melding (fortrinnsvis pr e-post) om at du vil påberope deg mangelen.
Studiolyd Distribusjon AS vil da gi deg informasjon om hva du skal gjøre videre. Reglene om reklamasjon finnes i Lov
om forbrukerkjøp (forbrukerkjøpsloven).

Angrerett

I følge angrerettloven gjelder angrefristen fra den dagen kjøperen mottok varen og 14 dager fremover.
Dersom du vil angre på kjøpet, returnerer du varen i samme stand som du mottok den og legger ved utfylt
angrerettsskjema (som lå vedlagt i forsendelsen), du vil da få tilbakeført det du har betalt. Kjøper betaler
returporto. Se utfyllende informasjon på angrerettsskjemaet, eller last det ned via våre nettsider.

Dersom kjøper ikke har mottatt angreskjema skriftlig på papir eller på annet varig medium (f.eks. epost, CD
eller DVD), utvides angrefristen til 3 måneder. Angreskjemaet skal være ferdig utfylt med Studiolyd Distribusjon AS
informasjon når skjemaet mottas. Angreretten gjelder ved forbrukerkjøp, salg til foretak innbefattes ikke av
forbrukerkjøpsloven.  

Garanti

Utvidet garanti gir kunden rettigheter som går ut over retten til reklamasjon som kunden automatisk har krav på i henhold til forbrukerloven. Her er det viktig å bemerke visse krav fra fabrikantene for at utvidet garanti skal gjelde, herunder korrekt registrering av produktet etter leverandørens anvisninger.

Forbrukerkjøp er blant annet regulert i forbrukerkjøpsloven, angrerettloven, markedsføringsloven, personalopplysningsloven, e-handelsloven og kredittkjøpsloven

For mer tips og råd kan man benytte seg av linkene nedenfor:
www.forbrukerombudet.no  
www.forbrukerportalen.no
www.lovdata.no